pondělí 30. března 2015

Placičky z červené čočky a rýže

Už delší dobu mám v uzaviratelné sklenici uloženou červenou rýži, kterou jsem koupila u nás u farmářů a chtěla jsem ji nějak zužitkovat. Tak vznikly tyto placičky, které jsou chuťově  moc dobré, jistě si je časem ještě vylepšíte

RECEPT NA PLACIČKY

asi 1\2 hrnku červené rýže - uvařit (i po dlouhé době vaření mi ta rýže lehce křupe, ale chutná mi to tak)
1 hrnek červené čočky - taktéž uvařit 
6 sušených rajčat (já dávala sušené, předem namočené, ale určitě dejte klidně i ty v oleji)
kousek kapie, případně pórku
2 PL sezamu
2 PL konopného semínka
1 PL chia semínek, předem namočených v trošce vody
himalájská sůl na dochucení, případně nějaké zajímavé indické koření

Vše smíchejte, případně lehce promixněte ponorným mixérem, na zahuštění můžete použít trochu ovesné či pohankové mouky. Vytvarujte placičky a pečte ve vyhřáté troubě na pečícím papíře asi 20min při 200°C, nebo můžete péct na trošce oleje na pánvi. 





1 komentář:

  1. Tak takové placičky bych si hrozně moc ráda dala. My jsme nedávno začali pořizovat docela dost kvalitní chlém z této stránky zde , takže si myslím, že s čočkou a nějakou moc dobrou omáčkou to bude naprosto ideální a geniální kombinace na kterou jen tak někdo nezapomene :D :)

    OdpovědětVymazat