sobota 14. února 2015

Placičky z červené čočky a červené řepy

Další z receptů ze série Ódy na červenou řepu. Tohle jsou placičky, které můžete asi udělat z čehokoliv, není to nic extra originálního, ale aspoň jako nápad snad potěší. Měla jsem zrovna uvařenou červenou čočku a tak jsem si řekla, že z ní vytvořím zajímavého a ne třeba úplně zdravého :)

Co potřebujeme 
1 uvařená červená řepa 
miska uvařené červené čočky (tak jak to máte rádi) 
strouhanka na zahuštění
vajíčko 
česnek, sůl, čerstvá petrželka či jiné bylinky k dochucení

  - teď to všechno smícháte, tvoříte placičky a smažíte na oleji (ano, to je ta nezdravá část receptu) A samozřejmě by šly i péct v troubě.

Placičky se dají dělat samozřejmě z různé zeleniny, ráda mám květákové, brokolicové, cizrnové, dá se přidat brambory, paprika, pórek. Já jednoduše ráda vařím z toho co dům dal. Je to jen o tom, komu co chutná, jaké má rád kombinace a ta řepa mi v těch placičkách přijde skutečně osvěžující. Jako přílohu jsem dala salát s klíčky a lučinový dip s tamari a bazalkou






Žádné komentáře:

Okomentovat